Radost mnoha řidičům udělalo zkrácení opravy povrchu vozovky v Pisáreckém tunelu v Brně. „Přáním investora, brněnského závodu Ředitelství silnic a dálnic, od počátku bylo, aby byl termín opravy co nejkratší. Do toho jsme s tím také šli a díky pečlivému naplánování personálních a strojních kapacit a vhodně zvolenému technologickému postupu prací se nám to podařilo. Rovněž nám přálo počasí, což v druhé polovině listopadu nemuselo zcela vyjít,“ říká Ing. Radek Charvát, stavbyvedoucí závodu Dopravních staveb MORAVA, SWIETELSKY stavební.
Práce za 4,9 milionů Kč bez DPH začaly na tomto velmi frekventovaném úseku silnice I/23, který je součástí městského okruhu, 16. listopadu a skončily už po šesti dnech, místo předpokládaných devíti. Na ně navázalo ještě čištění a pravidelný servis tunelové technologie.
Práce v tunelu zahrnovaly frézování a pokládku asfaltových vrstev v délce 560 metrů. Šlo o zhruba 1500 tun asfaltu. Potřeba se přitom bylo vyrovnat s nedostatečným osvětlením, a hlavně zajistit bezpečné odvětrání prostoru během práce strojů a pokládky asfaltu.